خدمات در بستر وب رستاک

یک راهکار امن، سریع و مقرون بصرفه

درخواست دمو
پخش مویرگی تحت وب

نرم‌افزار پخش مویرگی رستاک تحت ویندوز و بر روی سرور نصب می‌شود، اما با توجه به اینکه بسیاری از کاربران شرکت‌های پخش مویرگی امکان دسترسی به سرور خود بصورت حضوری را ندارند و ارتباط با سرور از راه دور یک نیاز اساسی آن‌ها به شمار می‌رود، این برنامه امکان اجرای نرم افزار پخش مویرگی رستاک در بستر وب را می‌دهد و کاربر می‌تواند براحتی از راه دور به رستاک خود از هر مکان جغرافیایی دسترسی داشته باشد.

نرم افزار بستر وب پخش مویرگی یک راهکار امن، سریع و مقرون بصرفه جهت مجازی‌سازی بدون نیاز به راهکار سیتریکس (Citrix) و ریموت دسکتاپ مایکرؤسافت (RDP) است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند هریک از‌ ایستگاه‌های کامپیوتری مستقل را به یک پایانه عمومی در قالب سرور تبدیل نمایند. در واقع با استفاده از این نرم‌افزار، رستاک از طریق فضای وب با بازدیدکنندگان به اشتراک گذاشته می‌شود و از دیگر مزایای این راهکار مجازی‌سازی، مقرون بصرفه بودن آن می‌باشد که برخلاف راهکار سیتریکس (citrix) نیازی به سخت‌افزار‌های گران قیمت و گزاف نبوده و هزینه نگهداری بالایی ندارد.

در واقع این برنامه قادر است نرم‌افزار رستاک و برنامه‌های مربوط به نرم افزار پخش مویرگی ورانگر را بر روی فضای وب به اجرا درآورد تا کاربران بتوانند آن را از طریق مرورگر‌های خود اجرا کرده و از آن استفاده نمایند.

رابط کاربری این نرم‌افزار بسیار ساده و آسان است، می‌توان با وارد نمودن آی پی استاتیک در مرورگر خود از بیرون مجموعه وارد نرم افزار پخش مویرگی رستاک شوند.

درخواست دمو

پیاده سازی و استقرار

با طراحی فرآیندهای جدید و راه اندازی تمامی قسمت های سیستم و تحویل آن به مسئولین مرتبط بخش فرآیندهای سازمان شما استاندارد میشود.

مدیریت یکپارچه شرکت پخش

با مدیریت یکپارچه کلیه عملیات اجرایی شامل انبار، حسابداری، فروش و توزیع با کاهش ریسک ها و افزایش بهره وری پرسنل و مشتریان راضی، کسب و کار شما رشد میکند.

سامانه آموزشی رستاک

سامانه آموزشی رستاک، سامانه آموزشی اختصاصی قسمت های مختلف نرم افزار است. یک سامانه آنلاین همواره همراه شماست تا در زمان نیاز از آموزش های آن بهره ببرید.