جشنواره فروش نوروزی پکیج‌های نرم افزار رستاک

  • 5 میلیون تا 10 میلیون تومان تخفیف تسویه فقط نقدی

  • بر روی پکیج‌های پایه ، استاندارد و پیشرفته

  • فرصت خرید از13 تا 27 اسفند1401 به مدت دو هفته

پکیج پایه

در بسته پایه رستاک، حداقل امکانات مورد نیاز برای راه اندازی و مدیریت فرآیندهای اجرایی یک شرکت فروش و پخش مویرگی وجود دارد.

مشاهده امکانات کامل

پکیج استاندارد

در بسته استاندارد رستاک، امکان گروه بندی پیشرفته و اپلیکیشن سفارش گیری نیز وجود دارد که اغلب شرکت های پخش طبق آن عمل میکنند.

مشاهده امکانات کامل

پکیج پیشرفته

در بسته پیشرفته رستاک، با کنترل و مدیریت بیشتر بر رویه فروش، نیاز شرکت های با تعداد کالا و پرسنل فروش بالا مرتفع شده است.

مشاهده امکانات کامل

تا دستیابی به بهترین نتیجه همراه شما هستیم

رستاکنرم افزار فروش و پخش مویرگی

در طراحی و پیاده سازی نرم افزار رستاک کلیه نیازمندی های یک شرکت فروش و پخش مویرگی تحلیل و بررسی شده است. با استقرار و پیاده سازی و همچنین آموزش های حضوری و آنلاین رستاک، کلیه فرآیندهای سازمان خود را به صورت یکپارچه مدیریت میکنید . کارشناسان پشتیبانی رستاک تا دستیابی به بهترین نتیجه همراه شما هستند.

درخواست مشاوره رایگان

نرم افزار سفارش گیری آنلاین

  • برای فروشندگان تقویم کاری مشخص کنید.
  • برنامه ویزیت را بر اساس تقویم کاری و الگوی ویزیت تعیین کنید.
  • اعتبار مشتریان را در زمان سفارش گیری کنترل کنید.
  • از فرصت های از دست رفته فروش مطلع شوید.
اطلاعات بیشتر

بهترین نرم افزار پخش مویرگی برای پخش های استانی و تک شعبه ای کدام است ؟

از آنجا که شرکت های پخش استانی و تک شعبه ای به صورت متمرکز عمل میکنند. یعنی هم بخش قانون گذاری و هم بخش اجرا در یک واحد صورت میگیرد بهترین نرم افزار پخش مویرگی برای این شرکت ها نرم افزاری است که یکپارچه باشد و همه بخش های مختلف نرم افزار مانند فروش ، بازاریابی، اپلیکیشن های موبایل، توزیع، حسابداری مالی، خزانه داری و انبار در آن پیاده سازی شده باشد و این بخش ها به هم مرتبط باشند.

ما در رستاک با بررسی نیاز شرکت های تک شعبه و استانی، نرم افزار را به صورت یکپارچه در بخش های مختلف پیاده سازی نموده ایم.

بهترین نرم افزار پخش مویرگی برای پخش های سراسری و ستاد- شعبه ای کدام است ؟

شرکت های سراسری، ستاد شعبه ای، چند شعبه ای و هیبریدی نیازمندی های متفاوتی دارند. این شرکت ها بخش قانون گذاری در ستاد مرکزی تنظیم شده و اجرای این قوانین در شعب مختلف پیاده سازی میگردد. به عبارت دیگر بخش ستادی قانون گذار، تنظیم کننده و هدایت کننده است و بخش شعبه مجری و پیاده کننده است . ما برای انتخاب بهترین نرم افزار ستاد شعبه ای ، سراسری و هیبریدی نرم افزار ورانگر را توصیه میکنیم

جهت مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۸۷۱۳۴ تماس حاصل فرمایید.